niedziela, 27 kwietnia 2014

Profil Appalosy







 http://fc01.deviantart.net/fs15/f/2007/036/8/b/__Unknown_Feeling___by_wolfnighteyes.jpg
Imię: Appalosa
Przydomek: Agrippa
Wiek: 2 lata
Płeć: wadera
Boski przodek: Matka Fortuna
Rodzina: Nikogo nie pamięta
Charakter: Jest bardzo towarzyska i sprytna. Umie się wymigać z każdej sytuacji. Ogólnie to jest wadera z charakterkiem.  Po prostu czasem utrudnia życie, ale jakoś da się wytrzymać. Ma za długi język, więc czasem jest uznawana za paplę. Kocha się śmiać.
Historia: Chodziłam sobie po różnych łąkach i lasach. Zobaczyłam wiele wilków. Zbiegłam do nich. Miałam fuksa, bo bym prawie wpadła na jakieś drzewo, ale potem wpadłam na wilka. Miałam szczęście w nieszczęściu, bo wpadłam na Avara, ale go przewróciłam, a sama stałam jak zjeżony kot. Zaczęliśmy rozmawiać:
- A może chcesz dołączyć do watahy?
- Naprawdę mogę?
- Nie, wiesz? Jak cię pytam, to raczej mogłabyś chyba że nie chcesz.
- TAK! – Odpowiedziałam bez namysłu.
- No to witamy. – Powiedział z uśmiechem – A tak w ogóle, to jestem Tawl, a ty?
- Appalosa. – Poszłam za nim w głąb tego miejsca.
Ranga: Legionista na razie pabito
Stanowisko: Myśliwy
Specjalna umiejętność:  Dawanie innym wilkom szczęścia lub pecha.
Właściciel: Bogota1992

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz