wtorek, 22 kwietnia 2014

Od Hazel: (CD opowiadania Thali i to bo zabrałaś mi głos

Thalio...to po to bo mi zabrałaś głos.
Talio nie dosyć że mi zabrałaś głos to dosyć tego znieważyłaś mnie pisząc takie coś''-Ja Hazel córeczka mojego tatusia Hadesa - powiedziała Hazel,,
Znieażyłaś jeszcze Moonli pisząc''-Ja Moonlighht córka mego ojczula Posejdona- powiedziała Moonli,,
A SAMOM SIEBIE WYWYSZYSZYŁAŚ PISZĄC''-Ale wy dziwnie mówicie -powiedziałam - Ja jestem Thalia córka Zeusa największego wśród Bogów.,,
ZNIEWARZYŁAŚ MNIE I MOONLI!!!!A SAMOM SIEBIE WYWYSZYŁAŚ NIE.
Ja nie jestem zła mówie swoje zdanie.
JA NIE CHCIAŁAM BYĆ MOŻE BYĆ TWOJĄ KOLERZANKOM A SAMA NAPISAŁAŚ MOJE ZDANIE!!!!
ZROBIŁAŚ ZE MNIE I Z MOONLI POŚMIEWISKO!!!!JA Z MOONLI JESTEŚMY DUMNE!!!A CZY W NASZYM CHARAKTERZE JEST NAPISANE ''WESOŁA,,????!!!!!WŁAŚNIE NIE!!!!NIE JESTEM WESOŁA JESTEM DUMNA I POWARZNA!!

Talio uwarzam że postompłam odpowiednio obrarzaj się ile chcesz ale uważam że odpowidnio postąpiłam jak chcesz to odpowiedz

1 komentarz: