poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Od Tawla (CD opka Markusa)rozmowa bez słów

Lar popatrzył mi w oczy.
Przez głowe przemknęły mi obrazy zbrojącej się armi przez chwile wydawało mi się że widzę błysk legionowego orła potem obraz sie zmienił zobaczyłem brązowego Basiora z wieńcem z trawy na głowie.
Wyglądał mi jak jakiś pomniejszy bug i był bardzo ale to bardzo zniecierpiliwiony.
Cofnąłem się od lara wyglądał na zadowolonego z siebie widocznie to co mi pokazał było w jakiś sposub ważne dla legionu.
Pokiwałam głową na znak zrozumienia lar ukłonił się i zniknął.
odwróciłem się do Markusa wciąż mając przed oczami obraz wrogiego  Legionu.
- Rozpoczynamy budowę, musimy wzmocnić naszą watahę.-powiedziałem do czarnego basiora
Wtedy przypomniałem sobie o niecierpliwym bogu i uświadomiłem sobie że znam miejsce w kturym stał.
Pobiegłem przed siebie bez słowa .
Czekało nas bliskie spotkanie z bogiem.
CDN
cierpliwości Markus cierpliwości

...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz