poniedziałek, 12 maja 2014

Od Mrocznego To tylko pocałunek


Gdy szedłem sobie jak co dzień zobaczyłem wadere.
Słyszałem o nowej Warrenie więc wiedziałem, że to ona.
Podszedłem do niej
-Hej
-Hej -powiedziała zdziwiona
-Ty pewnie jesteś Warrena
-Tak a ty?
-Ja Mroczny i wiesz co
-Co?
-Kocham Cię!-wypaliłem prosto z mostu. I mówiąc to pocałowałem ją.
Aż tu nagle zjawiła się Thalia pewnie widząc ten pocałunek.
-Thalia skąd ty się tu wziełaś?
-A szłam sobie a co TY TU ROBISZ?
-No ten no ten

Thalia i Warrena dokończycie?



6 komentarzy:

  1. *klaska * już w pewnym sęsie nie żyjesz XD *klaska * ~Markus

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zginiesz zabiję cię a flaki twe popłyną strumieniami krwi przez ulice nowego rzymu (bo ja tego sprzątać nie będe).
    A twoje serce zjem na romantycznej kolacji z Moonli

    WAR

    OdpowiedzUsuń
  4. Warrena? Mogę się cb bać? Bo coś mi się wydaje, że tak... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę sama sb odpowiedzieć? Yyy...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń