piątek, 28 marca 2014

Profil Hazel
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhcv-1kU8CMMjPgNEKT1gpCYxqrEdg4s9BMq3k2kHy-ABrMvcqdUQtisNxF2f654sqtG0NUeBkEORUQkYHX4PBxIASaN9gWimHBoSQ8cKw5gCbIx-18XNyqFhgPyArdU3GL2e8uF7tH561I/s1600/czarna_wilczyca_by_wierkakita-d5wt9th.png

 Imię: Hazel
> Przydomek: brak
> Wiek: 2 lata
> Płeć:wadera
> Boski przodek ojciecHades
> Żywioł: Ziemia
> Rodzina: Mam braciszka
> Charakter: Miła, odważna,wierna w miłosić i w przyjazini
> Historia: No więc tak....urodziłam się zostałam wychowana do 2 miesięcy a potem zostałam wyrzucona z nory.Więc co miałam zrobić poszłam w las .Nie bezpiecznie się zapuściłam.
Gdy miałam rok zaatakował mnie piekielny ogar wydawało mi się to trochę dziwne bo znalazłam akurat sztylet z czarnego spiżu.
Więc wbiłam sztylet w kark tego czegoś (wtedy nie wiedziałam co to takiego) a z potwora został zielony proszek.
Nie przejęłam się tym bardzo a to było dziwne.
Dwa dni potem podczas snu stało się coś dziwnego.
Obudziłam się ale nie byłam w lesie tylko w ...PODZIEMIU!!
Potem dowiedziałam się że jestem córkom boga Hadesa.
Pogawędziłam z moim ojcem nie jest aż taki zły jest całkiem spoko.
Pogadałam,pogadałam zamknęłam oczy i bum!
Byłam w lesie przy okazji dowiedziałam się że mam brata Markusa.
I teraz jestem w watsze.
> Ranga:dowódca na razie pabito
> Stanowisko: morderca
> Specjalna umiejętność: Wzywanie umarłych i im rozkazywanie
> Właściciel: Daria2222

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz